Emeli Sandé - Real Life (2019)

Pop / R&B
Label: Virgin EMI

1. Human (4:53)
  2. Love to Help (4:08)
  3. You Are Not Alone (3:52)
  4. Shine (3:29)
  5. Sparrow (4:06)
  6. Honest (3:28)
  7. Survivor (4:45)
  8. Extraordinary Being (4:04)
  9. Same Old Feeling (3:37)
  10. Real Life (3:58)
  11. Free as a Bird (3:55)
avatar van E-Clect-Eddy
Gisteren kwam de tweede single uit Extraordinary Being de opvolger van het nog veel mooiere Sparrow

avatar van E-Clect-Eddy
Ook de derde single Shine is erg fijn waar een (Gospel?) koor bijdraagt aan een 'uplifting' sfeertje.

Het album zou eerder verschijnen maar verschoven tot ver na de zomer.

avatar van E-Clect-Eddy
Gewoon weer een heel fijn 'uplifting' album van een heerlijke zangeres.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Vandaag in de auto gedraaid. Lekkere muziek met Extraordinary Being als mijn hoogtepunt

avatar van Reijersen
Ik heb het gevoel dat Emeli Sande al heel lang meegaat. Dit is eigenlijk pas album nummer drie van haar. Een stem zit er wel op bij deze dame, jammer dat dit niet altijd goed uitpakt. Vooral productioneel wordt die kracht te slap ondersteund. Nummers zijn vaak wat te saaiig. Aan de andere kant etaleert Emeli die stem ook graag, soms iets te graag. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat dit album nuance mist.