Mannequin Pussy - Patience (2019)

Punk / Rock

8. Clams (0:38)
  9. F.U.C.A.W. (2:05)
  10. In Love Again (4:18)
avatar van frolunda
Best OK dit.Mannequin pussy beweegt zich in het punk/rock genre en mede door de zang van Marisa die me wel wat aan,de ook vrouwelijke zang van Babes in toyland doet denken komen naast die band ook namen als the Distillers en in iets mindere mate L7 als referentiekader voorbij.
Patience is een kort maar krachtig album,de plaat tikt het half uur nog niet aan en ter gelijkertijd lekker dynamisch met felle,korte punk uitspattingen maar ook fijne rocksongs als Who You Are en vooral Drunk II.
De sound van het viertal uit Philadelphia bevat niets wat we nog nooit eerder gehoord hebben maar de uitvoering (inclusief productie is sterk) en het songmateriaal voor het grootste deel goed.
Fijn album waar weinig mis mee is.