Willie Nelson - Ride Me Back Home (2019)

Country
Label: Legacy

1. Ride Me Back Home (3:35)
  2. Come on Time (2:55)
  3. My Favorite Picture of You (3:55)
  4. Seven Year Itch (3:23)
  5. Immigrant Eyes (4:34)
  6. Stay Away from Lonely Places (3:59)
  7. Just the Way You Are (4:35)
  8. One More Song to Write (3:56)
  9. Nobody’s Listening (4:51)
  10. It’s Hard to Be Humble (3:47)

met Lukas Nelson en Micah Nelson

11. Maybe I Should’ve Been Listening (3:50)
avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
85 jaar en weet van geen ophouden. Een monument, die het laatst indruk op me maakt op de laatste plaat van Margo Price. Ik ben benieuwd of hij op zijn oude dag nog weet te overtuigen.

avatar van Poles Apart
Één, soms wel twee albums per jaar, levert Willie Nelson de laatste jaren af. Indrukwekkend. Alsof Magere Hein hem op de hielden zit en aanspoort eruit te halen wat er inzit. Een artiest die doet waar 'ie zin in heeft, de outlaws worden schaarser en schaarser, Nelson is zo'n beetje the Last Man Standing. Dat er nog maar vele albums mogen volgen!

Kris Kristofferson is er ook nog. Treedt op 11 juni op in de Oosterpoort te Groningen.

avatar van E-Clect-Eddy
De eerste akkoorden van My Favorite Picture of You zijn een variatie op die van Blue Bayou

avatar van Poles Apart
E-Clect-Eddy schreef:

Een cover van het Guy Clark nummer?

avatar van Joshua68
Ja. Evenals Immigrant Eyes.

avatar van AOVV
Laat het vreemd zijn, maar dit is in feite het eerste album van Willie Nelson dat ik in z'n geheel heb beluisterd. Natuurlijk ken ik de beste man wel, maar ik ben er nooit aan toegekomen in zijn discografie te duiken. Zo zijn er, overigens, nog wel een hele rist artiesten.

Dit is wel een fijne plaat, knap dat Willie op z'n 85ste nog zo productief is!