Rose City Band - Rose City Band (2019)

1 stem

Label: Jean Sandwich

1. Rip City (3:49)
  2. Wide Roll (4:24)
  3. Me and Willie (7:32)
  4. Wandering Feeling (3:39)
  5. Rivers of Mind (6:34)
  6. Fear Song (7:26)
  7. Fog of Love (4:22)
Hoe moet je dit album labelen? Country psychedelica wellicht?

Hoe dan ook heeft dit debuutalbum een heerlijk zonnige vibe. In beetje zoals The Magic Numbers dat ook kunnen of The Thrills.

Warme, lome klanken waar je lekker op kunt wegdoezelen. Dat zou je als niet positief kunnen beschouwen, maar zo bedoel ik het zeker niet: prima genieten dit.

avatar van philtuper
aERodynamIC schreef:
Hoe moet je dit album labelen? Country psychedelica wellicht?

Klinkt een beetje als het laatste Wooden Shjips album, je omschrijving.