Josh Nolan - Kind Heart to Follow (2019)

Label: Shaker Steps

1. Angels with Dirty Faces (2:49)
  2. Kein Hirte (4:21)
  3. Revelations: Things Could Be Different (3:39)
  4. Makin' Eyes (4:12)
  5. Lady Luck (3:42)
  6. Throw Me Under (4:28)
  7. She Likes Pulp (2:41)
  8. The Honeysuckle (Hold On) (5:56)
  9. Untitled Epilog (5:16)
Hendrik68
Dankzij Joshua68 speelt nu al de hele week dit prachtige nieuwe album van Josh Nolan. Vanuit het niets kwam zijn debuut op het laatst van 2014 mijn top 10 binnen. 5 jaar duurde het maar liefst voor er een opvolger kwam. Mijn grote held John Fullbright doet er blijkbaar nog langer over, maar wie weet komt ook hij zo ineens weer met een album op de proppen. Maar Josh Nolan laat in ieder geval horen dat we niet voor niks hebben gewacht. Ook nu zijn de Springsteen connecties niet van de lucht, maar hij heeft toch ook onmiskenbaar een eigen geluid. Hoe dan ook, het is gewoon weer een geweldig album. Top 10 kan nu al bijna niet meer missen. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik mag hopen dat ik 10 nieuwe albums ga horen dit jaar, maar dat is weer een ander verhaal. Hoorde ik er 100 dan stond deze ook op zeker in de top 10.