Shey Baba - Requiem (2019)

Label: Virgin EMI

5. Inside Out (4:08)
  6. Rescue (4:26)
  7. Long Way Down (4:06)
  8. Lighthead (2:26)
  9. Dreamers & Lovers (4:14)
  10. My Faith Is Running Out (3:52)
Ik hoop echt dat mensen dit nog gaan oppikken. Het is geen jaarlijstjes materiaal voor dit jaar en misschien dat dat minder lokkend werkt, maar ik weet zeker dat hier best een groot publiek voor is.

Het zou mooi zijn als die 20 stemmen grens bereikt moet worden.

Vandaag weer gedraaid en het blijft pure liefde van mijn kant. Onbegrijpelijk dat dit blijkbaar maar voor een kleine groep weet aan te slaan.

avatar van Broem
aERodynamIC schreef:

Dat blijft toch leuk aan de deze site he….vergeten pareltje. Afgestoft en een happy listener at the moment. Lekker album idd.

avatar van Chameleon Day
Draai hem nu ook weer. Hij is inderdaad nog steeds prachtig.

Halfje erop.

Een tijd niet beluisteren doet zijn werk. Nu weer volledig gegrepen door dit album…u weet wel…bij de lurven. Die zitten bij mij ergens in de onderbuik….althans daar voel ik ze.

Tja, waarom luistert hier verder niemand naar? Kan makkelijk 200+ stemmen halen. Kwaliteitspop, met - als ik het nu weer zo hoor - best een behoorlijke Radiohead/Yorke inslag, maar dan aan de pop-kant. Echt fraai.

Chameleon Day schreef:
Draai hem nu ook weer. Hij is inderdaad nog steeds prachtig.

Halfje erop.

Dat dus. Ik begrijp heus wel dat sommige tips niet aanslaan of het wat lastiger hebben, maar dit vin dik echt zo'n typisch album dat het breed goed kan doen op een site als deze. Hoe ver kun je er dan toch naast zitten. Ook in ladder spelletjes deed het helemaal niks.

Misschien als het de 20 stemmen grens haalt? Dat genereert meestal wat meer aandacht?!

avatar van Premonition
Nog 1 te gaan....

avatar van Premonition
Heel fijne pop met wat schurende wendingen (zoals idd Radiohead patent op heeft), maar de stem is toch wennen. Markante stem die je wel moet liggen en dat verschilt per nummer, voorlopig 3,5* met groeipotentieel.

Gisteren is er eindelijk een nieuwe single uitgebracht:

Natural High