Thomas Azier - Raven on the First Floor (2019)

Pop / Electronic
Label: Hylas

1. Map of Your Loneliness (5:17)
  2. Strangling Song (2:41)
  3. Mud on the Mirror (4:03)
  4. Strange Day on the Train (3:51)
Eerste luisterbeurt stelt mij positief. Wat een hoop producties doet deze jongen toch.
Deze plaat is weer wat meer pop/elektro dan de vorige. Absolute favoriet nu is "mud on the mirror". Wat een heerlijke plaat.

avatar van overmars89
Weer een heerlijk ep'tje van de beste man. Het album S T R A Y is me ontschoten vorig jaar. Ook maar snel checken, want al zijn output is van een hoog niveau.

avatar van andnino
Nog niet hier gereageerd, maar ik luister dit plaatje al maanden aan en af. Laat zich moeilijk vastpinnen, want er komen hier in iets meer dan een kwartier behoorlijk veel stijlen voorbij. Maar alles past toch perfect samen. Strangling Song is voor mij toch wel het hoogtepunt, die gaat in mijn lijst voor nummers van het jaar.