Tycho - Weather (2019)

6. For How Long (3:00)

7. No Stress (3:49)

8. Weather (4:14)
BrotherJohn
De eerste twee nummers inmiddels beluisterd. Muzikaal weer als vanouds heerlijk en zoals op elk album net weer één stapje geëvolueerd. Maar de flauwe 'zang' van die Saint Sinner is voor mij op het eerste gehoor een sta-in-de-weg, zeker bij het tweede nummer. Heeft Tycho dat nou nodig? Dan had ik denk ik liever wat meer stembanden gehoord, maar het liefste gewoon instrumentaal. Want zoals gezegd, muzikaal is het wel weer dik in orde. Op 18 februari in Paradiso, dat duurt nog even maar wel iets om alvast weer naar uit te kijken.

Ponty Mython
Slechts 30 minuten? Die dance albums van tegenwoordig duren steeds korter.

avatar van andnino
Vocalen op de muziek van Tycho is in principe een prima idee, maar deze Saint Sinner (ken haar verder niet) doet er beslist niets spannends mee. Het eerste nummer is best fijn, de rest van deze plaat vergeten we snel weer.

BrotherJohn
Na enkele luisterbeurten overheerst een beetje de indruk dat dit eigenlijk geen volwaardige opvolger van Epoch is. Niet qua materiaal, niet qua vernieuwing, niet qua speelduur.