Lewis Capaldi - Divinely Uninspired to a Hellish Extent (2019)

Label: Vertigo

1. Grace (3:04)
  2. Bruises (3:40)
  3. Hold Me While You Wait (3:25)
  4. Someone You Loved (3:02)
  5. Maybe (3:30)
  6. Forever (3:30)
  7. One (2:59)
  8. Don't Get Me Wrong (3:33)
  9. Hollywood (3:11)
  10. Lost on You (3:17)
  11. Fade (4:06)
  12. Headspace (5:06)
avatar van Deranged
Lewis Capaldi - Someone You Loved (Live on Ellen) - YouTube

Als je dit optreden ziet dan weet je, hier staat een zanger. Op de een of andere manier heeft hij geleefd wat hij vertolkt.

Vroeger als je het leger in wilde moest je eerst een zware training doorstaan en pas als je dat helemaal had gedaan dan zat je d'r bij.

Was je met recht een soldaat.

Volgens mij is dit nog steeds zo zelfs.

Zo ontzettend jammer dus dat iemand bedacht had dat er toch ook weer zonodig autotune op dit album te horen moet zijn.

Oh nee, nu hebben we een mannelijke Adele... Getormenteerde huilebalk-muziek die enorm populair is, vermoedelijk bij dezelfde groep mensen die ook van Adele houdt...

avatar van Grecio
Deranged schreef:

Dit precies.

Verder staan er alsnog wel prachtige nummers op het album, en het staat buiten discussie dat hij een geweldige zanger is.