Injury Reserve - Injury Reserve (2019)

Label: Loma Vista

1. Koruna & Lime (2:26)
  2. Jawbreaker (3:28)

met Rico Nasty en Pro Teens

3. GTFU (3:20)

met JPEGMAFIA en Cakes da Killa

4. QWERTY Interlude (0:32)
  5. Jailbreak the Tesla (3:19)

met Aminé

6. Gravy N' Biscuits (2:37)
  7. Rap Song Tutorial (2:22)
  8. Wax On (4:27)

met Freddie Gibbs

9. What a Year It's Been (3:33)
  10. Hello?! (1:06)
  11. Best Spot in the House (3:18)
  12. New Hawaii (4:35)

met D.R.A.M., Dylan Brady en Tony Velour

13. Three Man Weave (3:26)
avatar van overmars89
Vooraf was ik erg gehypet voor dit album, de singles waren namelijk echt genieten geblazen. Nu na een eerste luisterbeurt nog steeds wel gematigd tevreden. De beats zijn experimenteel, waar ik vaak toch wel een beetje moet denken aan Brockhampton. Soms komt het goed uit de verf, andere keren wat minder. Maar ik zie zeker potentie in dit album en denk dat sommige tracks nog wel kunnen landen. Momenteel vind ik vooral het eind van het album erg sterk. Maar al met al moet vind ik toch de verse van "Freddie Gibbs"het hardst. Wat een monster is dat ook. Sloopt elke beat momenteel!

avatar van JayM
Prima debuut, maar voor mij steken Koruna & Lime, Wax On en Best Spot in The House er toch wel met kop en schouders bovenuit.