De Lorians - De Lorians (2019)

geen stemmen

Japan
Rock / Jazz
Label: Beyond Beyond is Beyond

1. Daytona (6:14)
  2. Magso (3:59)
  3. A Ship of Mental Health (5:21)
  4. Gomata (2:01)
  5. Roccotsu (3:29)
  6. Himalia (3:06)
  7. Daytona [Reprise] (0:34)
  8. Toumai (7:19)
  • vanaf vrijdag 26 juli te koop
avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Als crew heb je als privilege dat je nieuwe releases die je anders zouden ontgaan soms voorbij ziet komen als ze worden toegevoegd. Zo ook deze. De De Lorians omschrijven zichzelf als freak music family are a bunch of long-haired Japanese twenty-somethings playing Zappa-loving Canterbury-inspired blissed-out spiritual jazz rippers. De eerste track die is te beluisteren via Bandcamp en Spotify doet inderdaad erg aan Zappa denken. Ik heb de plaat in de preorder!

Mijn dank is groot DjFrankie

avatar van DjFrankie
Dank je Maartenn. Wellicht ook interessant voor freakey

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Oh zeker is dit ook wat voor freakey. En zoppo en Stalin zijn vast ook geïnteresseerd!

avatar van freakey
thx for the tip guys!

avatar van Teunnis
Ik hoorde A Ship of Mental Health en dat is echt precies Zappa. Sterker nog, ik zat te twijfelen of het niet gewoon een opgegraven Zappa-nummer was. Maar zo te horen zijn het Japanse twintigers Hier ga ik snel achteraan!

avatar van Barney Rubble
Klinkt interessant.