Blu & Exile - True & Livin' (2019)

Label: Dirty Science

1. True & Livin' (4:03)
  2. Spread Sunshine (2:48)
  3. Power to the People (4:42)

met Choosey, Johaz, Cashus King, Aloe Blacc, Fashawn en Blame One

4. True & Livin’ [Instrumental] (4:03)
  5. Spread Sunshine [Instrumental] (2:48)
  6. Power to the People [Instrumental] (4:42)
  7. Power to the People (Clean) (4:42)
  8. Power to the People [Acapella] (4:42)
Nogal teleurstellende tracklist...

Vanwaar de 1 -marco-?

avatar van -marco-
1,5

Nagenoeg geen tracks.
Track 2 en 3 vind ik niks.
Tevens geen fan van instrumentals, dus blijft er een track over en die is dope.
Nou vooruit 1,5 dan om eea een beetje te nuanceren

avatar van Silky & Smooth
Eens wat betreft de onnodige instrumentals, clean versie en acapella, maar Spread Sunshine en Power to the People vind ik wel erg fijne tracks. True & Livin' is natuurlijk helemaal top. Als geheel lastig te beoordelen, maar de drie tracks vind ik samen wel een 4* waard.

avatar van JayM
Baseer eigenlijk nooit mijn stem op basis van instrumentals/acapella’s. Die zie ik als bonus. True & Livin’ is erg dope! Eindelijk weer een Blu & Exile track die zich kan meten met Below The Heavens en Give Me My Flowers. Mag van mij zo op het nieuwe album komen. Als ze de overige 2 tracks als b-sides laten en ze een album vol met tracks qua niveau True & Livin’ maken, dan kan dat een waardige opvolger gaan worden.

Blu lijkt sowieso weer beter op dreef de laatste tijd, na het sterke A Long Red Hot Los Angeles Summer Night.