Ed Sheeran - No.6 Collaborations Project (2019)

Label: Asylum

1. Beautiful People (3:17)

met Khalid

2. South of the Border (3:24)

met Camila Cabello en Cardi B

3. Cross Me (3:26)

met Chance the Rapper en PnB Rock

4. Take Me Back to London (3:09)

met Stormzy

5. Best Part of Me (4:03)

met YEBBA

6. I Don't Care (3:39)

met Justin Bieber

7. Antisocial (2:41)

met Travis Scott

8. Remember the Name (3:27)

met 50 Cent en Eminem

9. Feels (2:30)

met J Hus en Young Thug

10. Put It All on Me (3:17)

met Ella Mai

11. Nothing on You (3:20)

met Dave en Paulo Londra

12. I Don’t Want Your Money (3:24)

met H.E.R.

13. 1000 Nights (3:32)

met A Boogie wit da Hoodie en Meek Mill

14. Way to Break My Heart (3:10)

met Skrillex

15. BLOW (3:29)

met Bruno Mars en Chris Stapleton

avatar van catdog
De lijst gastartiesten wekt best interesse. Hier heeft hij wel een leuke rits namen bij elkaar getrommeld. Sheeran heeft mij echter sinds de release van Shape/Castle echter niet meer kunnen boeien. De zanglijntjes, songwriting en productie is zó volgens het boekje bij hem. Combineer dat met een saaie uitstraling (waar iedereen schijnbaar mee wegloopt) en het is vooral ergernis.

Ik hoop de Sheeran van ‘Sing’ en ‘You Need Me, I Don’t Need You’ hier nog ergens tegen te komen. Laat het ‘perfecte geluid’ toch eens varen.

avatar van joko150
1,0
+1 voor Chris Stapleton's stem, maar allemachtig wat zijn dit matige singles.

Telkens als ik I dont care met Bibber hoor op Q music doe ik een vreugdedansje. Wat is dat nummer toch weer goed !

Matige singles of niet, de mensen smullen er van. Nieuw record gebroken op Spotify.