Jay Som - Anak Ko (2019)

1. If You Want It (3:13)
  2. Superbike (3:53)
  3. Peace Out (4:16)
  4. Devotion (3:32)
  5. Nighttime Drive (3:13)
  6. Tenderness (4:01)
  7. Anak Ko (3:38)
  8. Crown (4:38)
  9. Get Well (3:57)
  • vanaf vrijdag 23 augustus te koop
avatar van E-Clect-Eddy
Een nieuwe van Jay Som op komst met als eerste single Superbike vooral het tweede deel is erg lekker. Het effect op de solerende gitaar brengt me terug naar de synthguitar bands van de 70s.

Afgaande op dit nummer lijkt het nieuwe album iets donkerder, meer Rock en minder Folk te worden.

Jay's vorige album Everybody Works (2017) stond op de rand van mijn Top 25's eindlijst.

avatar van coldwarkids
Hier heel erg benieuwd naar. Op Spotify met een nummer ontdekt wat geweldig was/is. Nu dus met een nieuw nummer Superbike gaat ze verder waar ze gebleven was.

avatar van Lura
Lekker plaatje!

avatar van E-Clect-Eddy
De tweede single Tenderness gaat meer richting de Jazz maar ook hoor ik verwantschap met Natalie Prass