New Order - ∑(No, 12k, Lg, 17Mif) (2019)

Alternatieve titel: New Order + Liam Gillick: So It Goes..

Label: Mute

1. Times Change (5:33)
  2. Who's Joe (5:18)
  3. Dream Attack (5:02)
  4. Disorder (3:41)
  5. Ultraviolence (4:00)
  6. In a Lonely Place (4:08)
  7. All Day Long (4:28)
  8. Shellshock (5:47)
  9. Guilt Is a Useless Emotion (5:20)
  10. Sub-Culture (6:45)
  11. Bizarre Love Triangle (5:44)
  12. Vanishing Point (5:42)
  13. Plastic (7:59)
  14. Your Silent Face (6:23)
  15. Decades (6:50)
  16. Elegia (3:38)
  17. Heart & Soul (4:12)
  18. Behind Closed Doors (5:14)
avatar van Chameleon Day
En wat is dit nou weer voor een ongein?? Of is dit juist boeiend?

avatar van GrafGantz
Meer info: ∑(No,12k,Lg,17Mif) – Manchester International Festival :Manchester International Festival - mif.co.uk

Klinkt interessant, al lijkt me het beeld ook wel belangrijk bij dit optreden.

avatar van Poles Apart
Documentaire van gezien niet zo heel lang geleden op de Britse TV met veel interviews en beelden van deze show en de totstandkoming ervan.

avatar van GrafGantz
Titel bekt ook lekker.

Op de hoes staat overigens alleen de formule als titel. Dat tweede deel is dan wellicht de ondertitel / alternatieve titel? In dat geval staat ie er hier verkeerd op.

avatar van Premonition
Wat ik zo hier en daar lees, is dit een registratie van hun 5 live optredens in juli 2017 in de fameuze Granada studio's in Manchester, waar ook Joy Division hun televisie debuut (Tony Wilson's "So it Goes") in 1978 maakte. "Special synths and strings arrangements of their classic songs", dat wordt dus een knaller!
Geen enkel nummer van Movement, hoewel niet onverwacht, gaf dat de band wel de mogelijkheid om de door hun verfoeide productie en arrangementen van Hannett te "perfectioneren".

Keep us posted, mate

avatar van RichardKoning

Titel bekt ook lekker.

Bekt zéker lekker, inderdaad..

Idioteria totale.

avatar van ohmusica
Brede orkestratie is duidelijk hoorbaar (monumentaal of grotesk?). Leuk om eens te beluisteren, (disorder decades).

avatar van RichardKoning
ohmusica schreef:

Zéker weten. Heart & Soul is ook tof!

Zeer mooie en kwaliteitsvolle uitgave op vinyl.