The Agonist - Orphans (2019)

geen stemmen

Canada
Label: Rodeostar

1. In Vertigo (5:00)
  2. As One We Survive (3:40)
  3. The Gift of Silence (4:38)
  4. Blood as My Guide (4:27)
  5. Mr. Cold (4:40)
  6. Dust to Dust (3:17)
  7. A Devil Made Me Do It (3:38)
  8. The Killing I (4:17)
  9. Orphans (5:39)
  10. Burn It All Down (3:36)
  • vanaf vrijdag 20 september te koop
avatar van gigage
Ene Griekse schone genaamd Vicky ( Leandros?) Verzorgt zowel de growls, grunts en cleane zang al een jaartje of 5 bij The Agonist. En dat laatste lijkt de overhand te nemen. Daar merk je bij de eerste single Burn it Down in het begin niks van. Alsof de hond nog eens streng toegeblaft moet worden zet Vicky even haar keel op. Het melodische neemt toch snel de overhand in deze snelle track. Ik ben nu al om. Ah, nog 2 singles te streamen, minstens zo goed als de eerste en vrijdag het hele album. FFDM lijkt de term te zijn. Prima. Schiet maar op met je vrijdag.