Future - Save Me (2019)

1. XanaX Damage (1:44)
  2. St. Lucia (3:18)
  3. Please Tell Me (3:24)
  4. Shotgun (4:18)
  5. Government Official (2:30)
  6. Extra (2:53)
  7. Love Thy Enemies (2:07)
avatar van Haroen
Dit album is nogal anders dan Future's andere muziek. Want dit album heeft echt een doel. En dat doel is, alle luisteraars laten weten waar hij momenteel door heen gaat. Er is daarom ook veel moeite en emotie in dit album gestopt. Ook vind ik het stemgebruik van Future erg mooi hier. Normaal rapt hij, maar hier zingt hij ook soms en zo te horen heeft hij nogal wat talent.

Dit album bevat geen slechte nummers, maar ik vond de track Extra niet zó goed. Mijn favorieten zijn: XanaX Damage en Love Thy Enemies want er wordt een belangrijke boodschap naar voren gebracht. Namelijk, blijf weg van de Xanax pillen af.

Kortom, het is een zeer goed album wat heel zorgvuldig bij elkaar is gezet.