Versing - 10000 (2019)

11. Survivalist (1:59)
  12. Loving Myself (4:55)
  13. Renew (3:22)
avatar van Outlaw104
Kwartet uit Seattle, maar dat is ook meteen de enige overeenkomst met hun grunge broeders.
Dit is (noisy) gitaarrock, welke meer de richting van een Sonic Youth of Pavement gaat. De drietal singles, waarvan twee met clip, beloofden al veel goeds, maar nu blijkt "10000" vol te zitten met materiaal van bovengemiddeld niveau. Hier gaat hij nog eens op repeat.

avatar van Mausie
Lekker vuige rock. Doet mij ook erg denken aan een van mijn favoriete platen van vorig jaar, Ovlov - Tru. Daarom even een tag voor blur8, Elbow, erwinz en arcade monkeys.

avatar van AOVV
Outlaw104 schreef:

Hun vorige plaat werd blijkbaar wel naar die grungebroeders vernoemd, zie ik.

Maar de beschrijving van de muziek interesseert me wel; Sonic Youth & Pavement, I dig 'em.

avatar van blur8
Eerste indruk super positief. Gaan we effe goed voor zitten.
Ben nog even aan bijkomen van Loose Ends, dus nog wat post-rock erbij kan wel hoor.