Mick Flannery - Mick Flannery (2019)

Ierland
Folk
Label: Star House Collective

1. Wasteland (3:43)
  2. Must Be More (3:19)
  3. Come Find Me (3:36)
  4. I've Been Right (2:56)
  5. Fool (3:36)
  6. How I Miss You (2:50)
  7. Way Things Go (3:17)
  8. Light a Fire (3:27)
  9. Star to Star (3:49)
  10. Dreamer John (3:06)
  11. I'll Be Out Here (3:22)
avatar van Culture VBJ
Beter laat dan nooit... Op de valreep van 2019 nog dit prachtige album ontdekt. Liedjes die je door rijke arrangementen en de fraaie rauwe hese stem van Mick meeslepen van begin tot einde. Knalt alsnog de top 10 van mijn jaarlijstje in.

avatar van Mastroianni
Eerste kennismaking bevalt goed zeg!
Altijd leuk om tijdens het opstellen van je eindejaarslijstje nog een mooie plaat te ontdekken.

avatar van brt
brt
Paar maanden niet gedraaid na in de zomer deze misschien wel te veel gedraaid te hebben. Die rust heeft het goed gedaan. Opeens komen de songs nog harder binnen en blijken er nog veel meer prachtige songs op te staan dan ik aanvankelijk dacht.

Mijn nr. 1 album van 2019.

avatar van Arbeidsdeskundige
Wat een heerlijk indringende en melancholische stem heeft deze man. Fraaie muzikale omlijsting maakt dit een heel intens album. Eén van de aller beste albums van dit jaar.

avatar van SirChenque
Mijn nr. 1 album van 2019

@brt Die van mij ook!

avatar van brt
brt
Aangezien ik nog steeds volledig verslaafd ben aan dit album bij deze de volle mep. Die geef ik zelden, maar deze verdient em. Enige skipnummer vind ik I've been right. De rest van de songs verbazen me keer op keer hoe goed dit in elkaar zit.