Hatriot - From Days unto Darkness (2019)

Label: Massacre

1. One Less Hell (7:30)
  2. Daze Into Darkness (4:25)
  3. Carnival of Execution (5:33)
  4. Organic Remains (6:37)
  5. World, Flesh & Devil (4:26)
  6. Frankenstein Must Be Destroyed (7:19)
  7. In the Mind of the Mad (6:12)
  8. Delete (4:29)
  9. Ethereal Nightmare (6:05)
avatar van james_cameron
Exodus-achtige oldschool thrashmetal, niet verwonderlijk aangezien Steve 'Zetro' Souza tot voor kort ook deze band voorzag van vocalen. Inmiddels is zijn plaats alweer een tijdje ingenomen door zijn zoon (!), die al net zo'n bizar stemgeluid heeft. Daar moet je van houden, ik ben er niet bepaald fan van, maar de muziek staat in ieder geval als een huis. Vooral in de snelle tracks, waar er gelukkig heel veel van zijn, klinkt Hatriot heerlijk fel en strak. Het midtempo werk is minder boeiend, maar die passages duren gelukkig nooit lang.