B Boys - Dudu (2019)

Label: Captured Tracks

1. Cognitive Dissonance (2:37)
  2. Pressure Inside (2:20)
  3. Closer (2:51)
  4. Automation (2:08)
  5. Ceremonies of Waste (2:51)
  6. Instant Pace (4:10)
  7. No (1:16)
  8. Another Anthem (2:05)
  9. I Want (2:39)
  10. On Repeat (3:19)
  11. Smoke You (0:47)
  12. Can't Stand It (3:44)
  13. Asleep / Awake (4:14)
  14. Taste for Trash (1:33)
  15. Dudu (0:48)
avatar van Mausie
Hoog Parquet Courts gehalte en dat is genoeg om mijn interesse te wekken, en dat geldt wellicht voor meer MuMe gebruikers.

avatar van Manuel
Zeker, de vorige is ook leuk dus hier ook wel benieuwd naar. Lekker korte nummers allemaal in elk geval.

avatar van Mausie
Instant Pace, wat een riff! Rest van het album ook grotendeels goedgekeurd. Heel veel energie en gitaargeweld, je hoort mij niet klagen. blur8, iets voor jou ook?

avatar van Mausie
koosknook, ik denk dat jij deze plaat ook wel kan waarderen.

Ik ben door de bandnaam op het verkeerde been gezet. Ik associeerde B Boys met breakbeat en niet zozeer met Brooklyn. Any way, het album klinkt in ieder geval lekker fris.
Veel nummers beklijven bij mij nog niet echt, maar Instant Pace is hier zeker het prijsnummer. Ik hoopte dat het debuut album, nog meer rauwe punksong zou geven, maar dat is helaas niet het geval.

Edit, natuurlijk bedoel ik breakdance en geen breakbeat.