DeWolff - Live & Outta Sight II (2019)

Label: Mascot

1. Big Talk (5:41)
  2. Sugar Moon (5:49)
  3. Medicine (8:11)
  4. Tombstone Child (4:07)
  5. California Burning (4:24)
  6. Deceit & Woo (10:43)
  7. Share the Ride (4:18)
  8. Tired of Loving You (11:02)
  9. Outta Step & Ill at Ease (6:06)
  10. Double Crossing Man (4:33)
  11. Love Dimension (9:37)
avatar van Music Viking
Wederom een heerlijke rock/blues cd met een onvervalst ‘70s sound. Persoonlijk heeft deze mijn voorkeur boven de eerdere live plaat. Het paarse vinyl moet nog binnenkomen, dat zal nog wel een extra dimensie aan het geluid en beleving geven.
Ik vind dit ook echt een “live band”, komen ze echt tot hun recht. Lekker gitaarsolo’s , vet orgel, dikke vocals...
Heel cool dat van Nederlandse bodem komt!
Solid ,4 stars!

avatar van Thenop
Ja heel fijn weer dit. Deeltje 2 in de live series, we zijn weer up to date en kunnen door naar de volgende studio release.
Inderdaad ook bij deze release de fijne sound en een bevestiging van wat we allemaal al wisten: Dewolff is een heel erg goede live band. Heb inderdaad ook de purple swirl hier, ziet er geweldig uit.

avatar van viking1
Ongelooflijk ze flikken he weer.weer 'n geweldig album. Nog Ietjes beter dan het vorige deel 1 live album. Geweldige setlist veel nummers van hun laaste 2 albums. Met aangevuld met het nummer medicine. Erg goed geproduceerd. Heerlijke' 70 sound en sfeer. Ze blijven mij verbazen, niets nieuws onder de zon. Maar ohzo goed dit. Lange hypnotizerende psychedelische bluesrock nummers en lekkere rock nummers. Maandag komt de vinyl uitvoering binnen, in de tussentijd diverse keren op YouTube beluiterd. Verslavend album. 5 punten! Wat 'n top band

avatar van Zwaagje
De ultime live band denk ik. Ik heb ze nog nooit live gezien namelijk. Wat een geweldige plaat en sound zeg. Wat mij opvalt in de productie is dat elk instrument prachtig mooi "los in de mix staat". Dat is knap want vaak komt er wel een hoop herrie in de microfoons van alle andere instrumenten op het podium. Puik staaltje productie en hedendaagse techniek. Gaat ook niet ten koste van " het live gevoel". Schaf de plaat misschien toch maar weer op vinyl aan.

Hoedijk
Afgelopen maandag Pablo van de Poel gezien bij Sena European Guitar Award. Prima live performance. Dit optreden met z'n band klinkt trouwens ook heerlijk. Of het DE ultieme live band is, zoals Zwaagje aangeeft, durf ik niet te zeggen. Maar wel een top live band uit NL die ik zeker nog een keer ga bekijken.

avatar van bas2204
Vandaag op vinyl aangeschaft, ook als voorproefje op hun optreden als afsluiter van het Bluesrock festival in Tegelen van komend weekend. Ben benieuwd

avatar van viking1
Ben benieuwd wat je van het album en het optreden vind bas2204. Ik vind het album top. Zelfs ietsje beter als part 1. Heb dewolff 3 keer live gezien, is een geweldige ervaring. Nederlandse top band.

avatar van DikkeDarm
Gisteren gezien in het voorprogramma van de Earring in Ahoy. Wat een dynamiek & energie persen ze er live uit. Ahoy en al die oudere jongere waren meteen wakker.... Ik wist het al maar dit trio is wat mij betreft top qua rock in Nederland als je nog niet live gezien hebt dan moet je dat zeker er keer gaan doen. Dit album is dan ook zeker een aanrader!