Sleater-Kinney - The Center Won't Hold (2019)

Label: Mom+Pop

1. The Center Won't Hold (3:04)
  2. Hurry on Home (2:48)
  3. Reach Out (3:30)
  4. Can I Go On (3:30)
  5. Restless (2:41)
  6. Ruins (5:18)
  7. LOVE (2:16)
  8. Bad Dance (2:45)
  9. The Future Is Here (3:00)
  10. The Dog/ The Body (4:22)
  11. Broken (3:02)
avatar van Slowgaze
#zinin

avatar van Rudi S
+ 1

avatar van itchy
Een beetje wat ik al vreesde: Annie Clark is als producer de dominante tante op deze plaat, het geheel klinkt meer als een St. Vincent plaat dan als Sleater-Kinney. Alles zit onder een dikke laag glimmende lak, inclusief de dames zelf. Dat drumster Janet Weiss net voor de release van deze plaat ontslag heeft genomen vind ik opvallend, intriges? Niet eens met het zware stempel van Clark (zij en Carrie Brownstein zijn trouwens ex-lovers)? Ik heb niks tegen verandering, maar wel als het zo matigjes uitpakt als hier.