Shura - Forevher (2019)

Pop / Electronic
Label: Secretly Canadian

1. That's Me, Just a Sweet Melody (1:11)
  2. Side Effects (4:14)
  3. Religion (U Can Lay Your Hands on Me) (4:07)
  4. The Stage (4:37)
  5. BKLYNLDN (4:00)
  6. Tommy (4:16)
  7. Princess Leia (3:43)
  8. Flyin' (3:36)
  9. Forever (3:55)
  10. Control (5:00)
  11. Skyline, Be Mine (5:16)
De nieuwe Shura, Forevher. Blauwe buitenhoes, blauwe binnenhoes, blauwe lp, veel blauw dus. Waardige opvolger van haar debuut, ditmaal op Secretly Canadian. Zag nog geen review staan en ja, iemand moet numero uno zijn, toch..

Spannende plaat, een consistent geheel en denkelijk richting 3,5 voor mij. Uit 5, je kunt minder krijgen. Nadeel dit maal, geen echte hoogstandjes, de eerste had, voor mij, duidelijk meer uitschieters, wellicht ook omdat het, uh..ja, de eerste was. Iets nieuws, altijd spannend. Goede plaat, her en der wat donker van toon, de muziek dan. Een nummer schiet er dan wel uit, iets te weinig om richting 4,0 te gaan maar de fenomenale afsluiter, Skyline, be mine, parel van een nummer, muzikaal spannend, gelaagd, perfecte keys en fraaie melodie. Die heb ik al vaak gedraaid ja, absoluut. Zeker een aanrader dus. Duik er eens in...