Cold - The Things We Can't Stop (2019)

Label: Napalm

1. Intro (0:53)
  2. Shine (4:40)
  3. Snowblind (5:11)
  4. The Devil We Know (2:58)
  5. Run (4:21)
  6. Better Human (4:21)
  7. Without You (3:16)
  8. Quiet Now (4:14)
  9. The One That Got Away (3:13)
  10. Systems Fail (4:24)
  11. Beautiful Life (4:43)
  12. We All Love (3:36)
avatar van Joy4ever
YES!! Zin in.

avatar van permafrost
Anders ik wel.

avatar van Joy4ever
Ai, de cover van Run van Snow Patrol hadden de heren niet moeten doen. Die is niet best. Verder weer een erg afwisselend album. Met als uitschieter het prachtige Beautiful Life

avatar van permafrost
is deze eigenlijk wel uitgebracht in Europa ? vind hem voorlopig alleen op ebay en dan betaal je meer voor verzenden dan voor de cd

Staat gewoon op Spotify.

permafrost schreef:

Ik heb 'm gewoon hier bij Sounds Delft op CD kunnen halen.

Net als Joy4ever vind ik het een prima album. Shine is mijn favoriet, die naar mijn mening al bij Intro begint. Schitterende tekst.

avatar van james_cameron
Een vrij ingetogen bedoening, dit comeback-album van Cold. Het songmateriaal is gelukkig over het algemeen wel behoorlijk sterk, met mooie stemmige tracks als Snowblind en The Devil We Know. De cover van Snow Patrol's Run is dan helaas wel weer behoorlijk anoniem en dus overbodig. Ik had liever wat uptempo werk gehoord tussen al het navelstaren, maar al met al is dit een sfeervol, meeslepend album geworden.