Ilse DeLange - Gravel & Dust (2019)

geen stemmen

Country / Pop
Label: Universal

1. New Amsterdam (3:36)
  2. Gravel & Dust (3:19)
  3. Where Dreams Go to Die (3:16)
  4. Went for a While (3:45)
  5. Always Been (3:29)
  6. No End in Sight (3:14)
  7. Some Things You Don't Forget (3:49)
  8. No Man's Land Man (3:50)
  9. Mirror of the Broken Past (3:35)
  10. The Only Thing I Ever Got Right (4:19)
  • vanaf vrijdag 6 september te koop
avatar van Angelo
Had liever een nieuw album van The Common Linnets gehad, maar ik ben hier ook wel een beetje benieuwd naar. Dit schijnt haar meest roots/country-achtige album te zijn sinds haar debuut uit 1998. De titeltrack vind ik in ieder geval best aardig, hoewel wat aan de saaie kant:

Gravel & Dust

avatar van NewYorkCityLight
Klinkt allemaal behoorlijk depri als ik het zo lees.

Country & Western zijn nu eenmaal geen dijenkletsers. Maar ingetogen met een mooie tekst.
Ja smaken verschillen nu eenmaal.
Ik vind het een heel mooi nummer en goed gezongen.
Kan niet wachten totdat zij dit op Tuckervile zingt.

avatar van spinout
Zou de albumtitel een variatie zijn op Spingsteen's "Devils & Dust"? En ligt de muziek dan ook in die lijn? Ik zal het album hiervoor moeten beluisteren, wat ik wellicht ook ga doen.