Angels of Liberty - Servant of the Grail (2019)

Rock / Electronic
Uitgebracht in eigen beheer

1. Khumry [Intro] (3:50)
  2. Son of the Serpent (4:54)
  3. Alpha Draconis (3:40)
  4. Haunted (4:34)
  5. Venus Aeon (5:26)
  6. Queen of Heaven (2:52)
  7. Innana (5:06)
  8. Josephine (5:35)
  9. Phantom Horse (4:13)
  10. The Last Vampire (5:34)
  11. The Golden Years (4:09)
avatar van Alicia
Wat mooi!

Het nieuwe album van Angels of Liberty is nu dan toch eindelijk verschenen! Het zal in ieder geval - met dank aan onder andere wederhelft Scarlet Powers - vermoedelijk de laatste plaat zijn waarop de machtige stem van Voe Saint-Clare te horen is!

Het blijft natuurlijk eeuwig zonde dat Voe niet meer onder ons is, want naast zijn fantastische zangstem gaan we uiteraard ook zijn geweldige en o zo dansbare liedjes missen!

Hoe dan ook, de aardedonkere 'gothrock met een vette knipoog' geluiden van Voe Saint-Clare zal ik echter nog heel regelmatig door de kamer met de inktzwarte gordijnen en het scharlakenrode bankstel laten schallen. En dan zullen de verschijningen, vaak in de vorm van ijskoude windvlagen, mij graag weer willen plagen door met de lichtschakelaars te knoeien of erger, door de deurknoppen te verwijderen om daarna de sleutels van de voordeur te verstoppen op een plek waar ik ze toch altijd vinden kan!

Want zo aardig zijn ze dan ook wel weer!

Soms...