Inspectah Deck - Chamber No. 9 (2019)

Label: Tuff Kong

1. Shaolin Rebel (2:43)
  2. No Good (2:56)
  3. Russell Jones (3:29)
  4. Can't Stay Away (3:30)
  5. Na Na Na (3:28)
  6. Chamber No. 9 (2:32)
  7. Certified (2:27)
  8. 24K (3:11)

met Cappadonna en Hellfire

9. What It Be Like (3:24)
  10. Game Don't Change (3:00)
  11. Dolla Signs (3:08)

met Mz. Geminii

12. Who Run It (4:00)

met Hellfire en Streetlife

13. Fire * (2:39)

met Trife Diesel

avatar van 'rens.
Serieus een heel goed album! Ben groot fan van Inspectah. Dit verdient meer aandacht!

bennerd
Ik weet het niet. Het is zoals alle Inspectah Deck-platen eigenlijk. Zit allemaal wel goed in elkaar en Deck is een sterke rapper, maar het stelt altijd wel teleur door de matigheid. Hij heeft sterke ondersteuning nodig zodat hij zich enkel hoeft te focussen op het spitten. Dat merkte je bij Wu-Tang, maar merk je nu ook bij CZARFACE. Dit is degelijkheid troef en daar zitten we niet op te wachten bij hem. Het is wel weer wat sterker dan Cynthia's Son, maar daar blijft het ook bij. Niet slecht, maar een grijze muis.