King No-One - OOMM (2019)

1 stem

Rock / Pop
Label: Kut

1. Lemonade (3:23)
  2. Under the Sound (2:53)
  3. Out of My Mind (3:32)
  4. Dying List (4:31)
  5. New Prophet (3:56)
  6. Toxic Love [Alternate Version] (4:07)
avatar van blur8
Grootste wapenfeit is toch wel om te tekenen bij KUT records.
Kitten Under Tire Records. natuurlijk .nl . Veel grappiger gaan we ze niet krijgen.
En hoe komt een band uit Yorkshire ( North England) daar dan weer in de buurt....?

Maar het gaat toch beetje om de muziek zelf. Indie RockPop, Alles op zn plaats , maar ben nog niet overtuigd van de songs waar geen opvallend refrein te horen is. Compensatie met lekkere gitaren lijkt net niet voldoende. Wel in de gaten houden natuurlijk.

avatar van blur8
Inmiddels geheel wel overtuigd. Alle 6 tracks even goedgekeurd en niet uit mn playlist UK new te krijgen.