Holy Holy - My Own Pool of Light (2019)

Australiƫ

4. Sandra (3:55)
  5. Starting Line (3:36)
  6. Paces#1 (4:15)
  7. People (3:42)
  8. Teach Me About Dying (3:25)
  9. Hatswing (4:21)
  10. (10) (1:10)
  11. Frida (5:29)
  12. St. Petersburg (4:14)
avatar van Aladdin
Ze blinken naast goede nummers ook uit in lelijke covers/hoezen.

avatar van coldwarkids
Wat is Frida toch een fraai nummer! Kippenvel. Had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht bij Holy Holy.

Dim
Net gedraaid, en die kwam me een partij lekker binnen. Track 1, 4, 11 (inderdaad, coldwarkids) en 12 vooral, maar de rest is ook prima te pruimen.

avatar van Parlotones
De eerste 2 albums zijn erg goed. Van deze ken ik alleen Teach me about dying , Faces en Frida en raken mij minder dan de songs van de andere albums. Hij lijkt het echte zingen verleerd te hebben. You cannot call for love like a dog van hun eerste plaat is zooo mooi.

avatar van iHateDolphins
Mijn eerste kennismaking. Bevalt goed! Zal ook hun vorige albums gaan beluisteren n.a.v. de reacties hierboven.