Blood Orange - Angel’s Pulse (2019)

Label: Domino

1. I Wanna C U (1:14)
  2. Something to Do (0:51)
  3. Dark & Handsome (2:33)

met Toro y Moi

4. Benzo (2:30)
  5. Birmingham (1:33)

met Kelsey Lu en Ian Isiah

6. Good for You (2:22)

met Justine Skye

7. Baby Florence (Figure) (2:57)
  8. Gold Teeth (3:01)

met Project Pat, Gangsta Boo en Tinashe

9. Berlin (1:58)

met Porches en Ian Isiah

10. Tuesday Feeling (Choose to Stay) (2:57)

met Tinashe

11. Seven Hours Part 1 (2:40)

met BennY RevivaL

12. Take It Back (4:22)

met Arca, Joba en Justine Skye

13. Happiness (2:09)
  14. Today (1:19)
avatar van dj24
Niet echt gepresenteerd als een volwaardig album, maar wat ik tot nu toe heb gehoord overtreft mijn verwachtingen. Zeker als een tussendoortje klinkt het gewoon erg goed. Beter dan de vorige, Negro Swan?

avatar van musicfriek
Gisteren kwam Benzo voorbij, erg bijzonder nummer en vooral geweldige video. Mijn interesse is gewekt voor Blood Orange.

Erg opvallend dat de meeste nummers zo kort zijn.

avatar van Reijersen
Als een artiest als Blood Orange met een nieuw album komt is dat altijd interessant aangezien zijn werk nooit hetzelfde is. Over de gehele linie gezien valt deze plaat niet onder mijn favoriete werk van hem. Hij laveert op Angel's Pulse van futuristisch naar smooth, van eclectisch naar hiphop, van teveel niemendalletjes naar zweverig. Allemaal aardig, maar nergens ook niet meer dan dat.