Martyn - Odds Against Us (2019)

Electronic
Label: Ostgut

1. Odds Against Us (5:42)
  2. B.C. 2 (5:31)
  3. Rhythm Ritual (5:48)
avatar van panjoe
Oeff de titeltrack klinkt fantastisch! Het beste wat ik sinds enige tijd van Martyn heb gehoord. En ook het drum&bassachtige B.C. 2 mag er wezen.

Snippets.

panjoe schreef:

Snippets.

Yep, laatste exemplaar meegenomen van Kompakt (Köln) en dat viel mee ook al op: Martyn verwerkt heel gemakkelijk allerlei elementen (d&b, 4-4, breakcore) in zijn werk om dat tot een organisch geheel te smeden; verrast telkens weer. Vond zijn laatste hele album, Voids, ook beter dan dat ervoor.

Via Resident Advisor vond ik een aardig filmpje over hem, waarin hij o.m. vertelt over de hartoperatie die hij heeft moeten ondergaan en de impact die dat heeft gehad; zijn vader, oud-PSV'er Gerrie Deykers is nl aan een zelfde hartkwaal relatief jong overleden.

Ook te beluisteren via Kompakt Odds Against Us by Martyn @ Kompakt Shop

Oja, even voor -SprayIt-, het artwork van de Ostgut releases op lp/12" maakt de aanschaf extra de moeite waard

avatar van -SprayIt-
Deze is van Jeroen Erosie, waar ik toevallig (of niet) inderdaad al een werk van heb. Zal deze release op het lijstje zetten.