Iggy Pop - Free (2019)

2. Loves Missing (4:19)
  3. Sonali (3:30)
  4. James Bond (4:31)
  5. Dirty Sanchez (4:21)
  6. Glow in the Dark (3:57)
  7. Page (4:08)
  8. We Are the People (3:13)
  9. Do Not Go Gentle Into That Good Night (1:48)
  10. The Dawn (2:08)
  • vanaf vrijdag 6 september te koop
avatar van Marco dB
Ben benieuwd.
Maar op basis van hoes, titel en eerste nummer krijg ik er ook een beetje een Blackstar gevoel bij....

avatar van iggy
Gezien zijn laatste platen is het even afwachten met welke stijl Iggy op de proppen gaat komen. Wat ik er over lees is dat het een sombere en beschouwende plaat is geworden. En een ene Leron Thomas blaast op de toeter.
Het eerste korte nummer stemt mij in ieder geval positief.

avatar van E-Clect-Eddy
Iggy die voor Ambient / Drone gaat? Of wordt iedereen op het verkeerde been gezet?

Iggy Pop - Free (Official audio) - YouTube

avatar van coldwarkids
Marco dB schreef:
Ben benieuwd.

Dat zou voor Iggy een rare richting zijn maar het kan!

avatar van iggy

Als ik die foto bekijk dan lijkt het me wel verstandig dat hij een shirt koopt en dat ook gaat aanhouden.

avatar van Marco dB
coldwarkids schreef:

Dat zou voor Iggy een rare richting zijn maar het kan!

Ik bedoel niet zozeer muzikaal, maar meer als afscheidsplaat.

avatar van iggy
James Bond is inmiddels ook vrijgegeven.

Iggy Pop - James Bond (Official audio) - YouTube

avatar van E-Clect-Eddy
Aardig idee maar zijn James Bond klinkt als een live-in-the-studio-opname, eigenlijk een demo.

Goed toegankelijk geluid, maar had wel verder uitgewerkt moeten worden.