Shinichiro Yokota - I Know You Like It (2019)

Japan
Dance
Label: Far East

1. I Know You Like It (5:24)
  2. Tokyo 018 (Watashi Wa Tokyo Suki) (6:48)

met Soichi Terada

3. Time Traveling (5:25)
  4. This Moment (5:57)
  5. Timeless (5:38)
  6. Take Yours (5:45)
  7. Night Drive 2.0 (6:22)
  8. Simoon (6:34)
  9. Lens (1992) (4:36)
  10. Bass Man (1992) (5:17)
avatar van trebremmit
Shinichiro Yokota is een mij tot nu toe onbekende Japanner, die met dit album een heerlijke trip terug naar de jaren negentig heeft gemaakt, als je van deep en garage house uit begin jaren negentig houdt moet je zeker dit album eens checken.
Yokota is blijkbaar zelf als sinds begin jaren negentig aan het produceren, ik zie op discogs dat hij toen al singles heeft uitgbracht, grappig dat ie dan nu pas met een album komt of zijn dit allemaal nummers die toen zijn opgenomen?

avatar van T.O.
Hij is herontdekt in het kielzog van Soichi Terada. En een deel van deze tracks is al eerderuitgebracht, maar niet begin jaren '90 geloof ik. Volgens mij is hij gewoon in dezelfde stijl blijven produceren

avatar van trebremmit
De laatste twee nummers komen uit begin jaren negentig.