The Highwomen - The Highwomen (2019)

geen stemmen

11. Cocktail and a Song
  12. Wheels of Laredo
  • vanaf vrijdag 6 september te koop
avatar van Wallie1985
De eerste single ‘Redesigning Women’ is een prima plaat van deze supergroep bestaande uit Amanda Shires, Brandi Carlile, Marren Morris en Nathalie Hemby.

Als Jason Isbell meespeelt op een aantal nummers en Dave Cobb achter de knoppen zit, dan kan het bijna niet anders dan dat dit een zeer goede plaat gaat worden.

En inderdaad de naam is afgeleid van The Highwaymen de supergroep met Willie Nelson, Johnny Cash, Waylon Jennings en Kris Kristofferson.

Ik ben zeer benieuwd!

avatar van wvv89
Toen ik hier van hoorde was ik in het begin een beetje huiverig. Dat Maren Morris hier betrokken bij is hielp al niet veel mee (is toch vooral een popartiest). En Amanda Shires heeft nu ook niet zulke top albums afgeleverd. Van Nathalie Hemby ken ik weinig. Blijft Brandi Carlile over en daar ben ik wel enthousiast over. Dus het kan nog alle kanten op met deze plaat, want ben ook wel redelijk enthousiast over de eerste single Redesigning Women. Heerlijk country nummer.

Oja, en natuurlijk zijn Jason Isbell en Dave Cobb bij dit project betrokken. Dit kan de plaat zeker naar een hoger niveau tillen.