New Move - Paradise Hotel (2019)

Rock / Pop
Label: Tender Loving Empire

1. Circuit (3:40)

met Dan Dan

2. Good Heart & Full Support (3:50)

met Michael Finn

5. Ya Yea Yeah (2:55)

met Tribe Mars

6. Turned (2:29)

met Minden

7. Saltwater Taffy (2:14)

met Melt

8. Astronaut Lover (3:18)

met Night Heron

9. Happy Birthday Trevor (3:37)

met PG-13

10. Heartbeats Dancing (3:08)

met Laura Palmer's Death Parade

11. Get It On (3:33)

met Mat&Ritchie

12. Limit of Love (4:01)

met Boone Howard

13. Fell Into a Hole (4:13)

met Aan

avatar van E-Clect-Eddy
Jesse Bettis en zijn band New Move zijn me onbekenden maar Y La Bamba niet, hun single leidde naar dit album die oogt als een verzamelaar van beginnende Indie Pop en Indie Rock acts.

Tussen de 5 singles zitten wel wat aardige nummers. Fell Into a Hole van Aan en Heartbeats Dancing van Laura Palmer's Death Parade (de bandnaam met verwijzing naar de Twin Peaks series)

Paradise Hotel | Tender Loving Empire (label) op Bandcamp

avatar van E-Clect-Eddy
De afsluiter Fell Into a Hole door Aan opent heel mooi dromerig gezongen met een zangeres die aan Sol Seppy doet denken, maar in de laatste minuut wordt heel fijn de bombastische kraan even opengedraaid.

Voornamelijk Indie Rock op dit album dat oogt als een verzamelaar van lokaal talent. Ya Yea Yeah van Tribe Mars valt op met wat Hip Hop invloeden.

Door de productie past het allemaal prima bij elkaar ondanks de afwisselende lead-zangers(essen) en iets andere muzikale invulling door elke act.