Edge of Forever - Native Soul (2019)

Italiƫ

4. Carry On (3:19)
  5. Take Your Time (4:39)
  6. Dying Sun (3:28)
  7. Shine (4:27)
  8. I Made Myself What I Am (4:16)
  9. War (4:10)
  10. Wash Your Sins Away (4:15)
  11. Ride with the Wind (5:09)
avatar van vielip
Zeer fijn melodicrock album. Kwam er via Spotify mee in aanraking. Ken de band verder niet maar het zit allemaal erg lekker in elkaar. Smaakvol gitaar- en toetsenwerk (Hammond!) en ook een meer dan verdienstelijke zanger. De eerste vergelijking die bij me op komt is Revolution Saints. Maar daar doet dit eigenlijk niks voor onder. Goed album!

avatar van jailhouserocker1
Is de band van Alessandro Del Vecchio, waarbij hij zelf ook de zang voor zijn rekening neemt. Prima album inderdaad.

avatar van vielip
Ah kijk, welkome info
Del Vecchio zingt zeer verdienstelijk mag ik wel zeggen. Heb 'm vandaag nog maar weer eens opgezet. En wederom bevalt ie prima.