Octo Octa - Resonant Body (2019)

Dance / Electronic
Label: T4T LUV NRG

1. Imminent Spirit Arrival (6:34)
  2. Move Your Body (4:38)
  3. Deep Connections (5:38)
  4. Spin Girl, Let’s Activate! (6:21)
  5. Ecstatic Beat (4:30)
  6. Can You See Me? (8:22)
  7. My Body Is Powerful (4:54)
  8. Power to the People (7:01)
avatar van -SprayIt-
-SprayIt- (moderator)
Wat zit deze plaat weer geweldig in elkaar, de productie is om je vingers bij af te likken. Het is swingen, dansen, beuken, maar ook tot rust komen. Een veelzijdige plaat met wederom het betere break-werk. Het grijpt onmiskenbaar terug op de 90s, dit moet live een goed feestje zijn. Interessante samples, fijne flow en ook de hoes staat me aan, dit is een blijvertje.

avatar van Noere
Zo retro als de pest inderdaad, eerste track deed me al gelijk aan een of ander oud fsol nummer denken. Gaat er wel in op z'n tijd als het zo goed is uitgevoerd.