L'Épée - Diabolique (2019)

Frankrijk
Label: Cargo

1. Une Lune Étrange (4:54)
  2. Lou (3:42)
  3. Dreams (3:16)
  4. La Brigade des Maléfices (4:37)
  5. On Dansait Avec Elle (3:35)
  6. Ghost Rider (5:49)
  7. Grande (2:56)
  8. Springfield 61 (3:39)
  9. Un Rituel Inhabituel (4:18)
  10. Last Picture Show (3:08)
avatar van E-Clect-Eddy
Volgens de aankondiging op Melkweg voor het concert een interessante samenwerking:

Actrice Emmanuelle Seigner + de 2 leden van The Limiñanas en geproduceerd door Anton Newcombe van The Brian Jonestown Massacre.

Franse Psychedelische Rock, in het verlengde van The Limiñanas, en kort door de bocht, die act met een andere zangeres en meer 60s invloeden.

Op single verschenen: Dreams en Last Picture Show

avatar van E-Clect-Eddy
De eerste beluistering valt erg goed... The Limiñanas leken op hun eigen werk in herhaling te vallen, maar deze samenwerking met een andere zangeres en Anton Newcombe doet hen goed.

avatar van philtuper
Vind het op eerste gehoor toch echt heel veel van hetzelfde klinken. Inderdaad Limiñanas meets Brian Jonestown Massacre maar allemaal al eens gehoord. Nergens kan ik de meerwaarde van deze samenwerking ontdekken. Klinkt allemaal niet slecht maar ook zeker niet overdonderend. Leuk op zijn meest. Jammer!

avatar van freekowtski
Deze schijf ga ik veel draaien. Ik vind dit een perfecte cocktail.