Death Cab for Cutie - The Blue EP (2019)

Label: Atlantic

1. To the Ground (5:15)
  2. Kids in '99 (3:13)
  3. Man in Blue (3:02)
  4. Before the Bombs (3:41)
  5. Blue Bloods (5:40)
avatar van Mr.Domestica
Kids in '99 klinkt heerlijk! Benieuwd of de rest hetzelfde niveau haalt. Laatste albums waren niet slecht, maar toch duidelijk minder dan alles tot en met Narrow Stairs.

avatar van Zwaagje
To the ground ook!

avatar van E-Clect-Eddy
De eerste twee energieke nummers (de singles) zijn inderdaad erg fijn, maar de 2 die de EP ingetogen afsluiten zijn nog mooier wat mij betreft.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
To the Ground Qua stijl had dit absoluut niet op de vorige plaat gepast, vandaar wss deze EP.

avatar van Zwaagje
De eerste twee tracks en de afsluiter beklijven. Het middenstuk minder en dat is wat mager voor een EP; 3* voor mij.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
To The Ground is toch wel een hele fijne weer.