Borknagar - True North (2019)

geen stemmen

Noorwegen
Label: Century Media

1. Thunderous (8:34)
  2. Up North (6:29)
  3. The Fire That Burns (6:38)
  4. Lights (5:04)
  5. Wild Father's Heart (5:42)
  6. Mount Rapture (6:08)
  7. Into the White (5:57)
  8. Tidal (9:32)
  9. Voices (5:07)
  10. Wild Father’s Heart [Instrumental Demo Version] * (6:25)
  11. Up North [Demo Version] * (6:38)
  • vanaf vrijdag 27 september te koop
avatar van Eddie
Het eerste nummer stemt me wel hoopvol. BORKNAGAR - The Fire That Burns (Album Track) - YouTube

avatar van Spoelworm
True north, ze hebben alvast de prijs voor de meest verrassende album titel uit de Noorse metal catalogus in hun zak

avatar van Mssr Renard
Huh?

Ik ben geen kenner van Borknagar, maar ik dacht dat ze een black-metalband waren.

De video die ik aanklik klinkt echter als Spiritual Beggars en Grand Magus, of verder terug in de tijd: Uriah Heep en Deep Purple.

Een stilistische verandering, of vergis ik mij in bands? Het bandlogo is wel erg black.

avatar van Spoelworm
Mssr Renard schreef:
Huh?

volgens mij kwam de stijl verandering van black naar idd meer bombastische metal al bij het 2e of 3e album. Ik meen dat het vorige album (of die daarvoor ) een beetje black vocalen had. Ik ben nooit zo'n serieuze borknagar fan geweest .