Tiësto - Together (2019)

Dance
Label: Musical Freedom

1. Halfway There (3:15)

met Lena Leon en Dzeko

2. Can't Get Enough (2:46)

met MESTO

5. Lose Control (2:25)

met Stoltenhoff

6. Trouble (3:07)

met Micky Blue en 7 Skies

7. Can You Feel It (3:19)

met John Christian

8. Diamonds (3:35)

met Micky Blue en Aazar

Heerlijk plaatje!!!

0,5
Schijtmuziek... Tiësto moet toch wel de meest overschatte dj zijn die rondloopt. Zijn nummers getuigen van commerciële veiligheid en creatieve beperktheid. Altijd datzelfde formulewerk met melodieën van kleuterniveau en ongeïnspireerd gezang. Elk nummertje duurt amper langer dan 3 minuten alsof hij zelf beseft dat over de drie minuten gaan weleens vervelend zou kunnen klinken. Zo neemt hij wel heel grote risico's met een EXTENDED mix van Halfway There van maar liefst 4 minuten
Ok, het is puur partymuziek en meer vraagt de jonge massa die de beentjes los wil gooien niet. Voor ieder wat wils dus, maar muzikaal stelt dit echt niks voor. De tijd dat hij ons trakteerde met een potje goede trance is toch wel voorbij.