Young Thug - So Much Fun (2019)

Label: 300

met Gunna

7. Bad Bad Bad (2:29)

met Lil Baby

8. Lil Baby (3:21)
  9. What's the Move (4:11)

met Lil Uzi Vert

10. I Bought Her (3:21)

met Lil' Duke

11. Jumped Out the Window (3:24)
  12. I'm Scared (3:20)

met 21 Savage en Doeboy

13. Cartier Gucci Scarf (3:18)

met Lil Duke

14. Big Tipper (3:43)

met Lil Keed

15. Pussy (2:23)
  16. Circle of Bosses (2:59)

met Quavo

17. Mannequin Challenge (2:42)

met Juice WRLD

18. Boy Back (3:22)

met NAV

19. The London (3:20)

met J. Cole en Travis Scott

avatar van L_R_
Whats The Move is alvast heerlijk.

avatar van lowieke
Debuutalbum :'D

lowieke schreef:
Debuutalbum :'D
Enig idee waarom dit zo vermeld is?

avatar van lowieke
Simpelweg omdat het daadwerkelijk zijn eerste album is. Waarom weet ik feitelijk ook niet. Maar ik meende ergens te lezen dat hij vanwege de hoge verwachtingen het altijd uit heeft gesteld...

Wellicht vind hij dit dusdanig goed dat het in albumvorm word uitgebracht..

avatar van penguincafe
Een van mijn favoriete albums uit 2019 tot nu toe. Ik was mijn interesse in nieuwe muziek van Young Thug eigenlijk al een tijdje kwijt. Barter 6 en vooral Rich Gang: Tha Tour Part 1 zijn klassiekers maar na Slime Season 3 wist geen enkele release me echt te pakken. De On the Rvn EP van vorig jaar vond ik verrassend goed en ook dit album heeft me weer positief verrast. Het doet me goed om Young Thug en vooral Future weer vol energie te horen rappen op Sup Mate. Het refrein van NAV in Boy Back is vreselijk catchy. De beats doen me wat denken aan die op Playboi Carti's fantastische mixtape uit 2017, experimenteel en kleurrijk. 19 nummers is misschien wat teveel van het goede maar desondanks positief verrast door Young Thug op dit album.