Young Thug - So Much Fun (2019)

Label: 300

met Gunna

7. Bad Bad Bad (2:29)

met Lil Baby

8. Lil Baby (3:21)
  9. What's the Move (4:11)

met Lil Uzi Vert

10. I Bought Her (3:21)

met Lil Duke

11. Jumped Out the Window (3:24)
  12. I'm Scared (3:20)

met 21 Savage en Doe Boy

13. Cartier Gucci Scarf (3:18)

met Lil Duke

14. Big Tipper (3:43)

met Lil Keed

15. Pussy (2:23)
  16. Circle of Bosses (2:59)

met Quavo

17. Mannequin Challenge (2:42)

met Juice WRLD

18. Boy Back (3:22)

met NAV

19. The London (3:20)

met J. Cole en Travis Scott

avatar van Haroen
Dit album is één van mijn favoriete releases van 2019. Het zit vol met 'bangers'. En het is, zoals alles van Young Thug, heel erg goed. Dit album heeft Young Thug weer relevant gemaakt in het hedendaagse hip-hop, wat vol zit met nieuw talent.

Young Thug is een heel aparte artiest. Er is geen enkel nummer wat het zelfde klinkt van hem. Elk nummer heeft een verschillende flow, ritme en stemgebruik. Ook op dit album dus. Van de Mr.Krabs stem op Cartier Gucci Scarf tot de 'helium' stem op Pussy. Het is allemaal uitmuntend goed.

Mijn favorieten op dit album zijn: Sup Mate met Future, What's the Move met Lil Uzi Vert en Jumped Out The Window. Toen ik Sup Mate voor het eerst hoorde dacht ik in mezelf: Wat is dit?! Naarmate ik het vaker luisterde groeide het echt op mij en is nu een van mijn favorieten.

Het enige slechte deel van het album is de feature van Machine Gun Kelly op Ecstasy. Het is simpelweg slecht. MGK was een beetje off-beat en zijn stem was erg irritant op dit nummer. Voor de rest was alles top!

avatar van Kondoro0614
Voor mij toch wel één van de betere 'mumble rap' albums die is gelanceerd. Het is een genre an sich waar je zeker van moet kunnen houden, hoewel ik en mijn kameraden (beiden ook fan van de Hip-Hop scene zowel old- als nieuwskool) eerst tamelijk hebben gelachen om het mompelen tijdens de track 'Sup Mate', met een collab van een andere artiest waar ik erg van kan genieten: Future. Maar, naarmate je de plaat vaker opzet, ga je er ook veel meer van genieten en kruipen tracks als 'Hot', 'Surf', 'The London' er fantastisch uit, wat voor mij uiteraard wel de favoriete tracks op dit album zijn. Maar, ook nummers zoals 'Ecstasy' met 'MGK' (nog in zijn hip-hop tijd) springen er echt uit, en zorgen ervoor dat ik deze plaat maar op repeat blijf draaien.

Thugger is dankzij deze plaat toch wel één van mijn favoriete hip-hop artiesten geworden, en hoewel hij ook echt troep op de markt heeft geflikkerd blijf ik maar van hem genieten met alles wat hij uitbrengt. Maakt hele mooie collabs met grote artiesten en zijn nummers blijven bij mij in de lijsten staan, en hij neemt 'kleinere' artiesten vaak mee op sleeptouw om ook succesvol te worden. Een echte artiest die in de huidige muziekwereld een sleutel is, zowel misschien naar succes, maar zeker naar leuke nieuwe tracks, en inderaad, het klinkt nooit hetzelfde. Althans, in de zin dat hij varieert met zijn style, vaak positief, en soms wat minder interessant.