Tones and I - The Kids Are Coming (2019)

Australiƫ
Label: Bad Batch

1. The Kids Are Coming (3:24)
  2. Dance Monkey (3:29)
  3. Colourblind (3:26)
  4. Johnny Run Away (3:12)
  5. Jimmy (3:43)
  6. Never Seen the Rain (3:20)
Dance monkey is een topper, originele clip ook

Kan toch eigenlijk niet waar zijn dat er meer dan 75 miljoen mensen de clip Dance Monkey hebben gezien op you tube en hier op het forum nog niemand een stem heeft uitgebracht

En dan te bedenken dat dit nummer twee weken op één heeft gestaan in de UK.

Sorry staat een ook in NL

avatar van TomPSV
Vrij aardig als debuut, maar de stem van zangeres Toni Watson ging me wel per nummer meer irriteren. Het is verder ook allemaal niet heel interessant. Vooral erg gericht op het scoren van hits in de hitlijsten heb ik het idee. Met Dance Monkey is dat natuurlijk ontzettend goed gelukt. Dat is namelijk echt een knaller geworden en is ook een nummer dat heel erg in je hoofd blijft hangen (dance for me, dance for me, dance for me). Verder vind ik ook Johnny Run Away nog wel vermakelijk, maar aan het geheel kan ik toch net geen voldoende toekennen.

avatar van philtuper
Binkie2008 schreef:

Dat ligt toch gewoon aan de samenstelling van de gebruikers hier op dit platform? De jeugd zit simpelweg niet op MuMe, anders hadden hier wel 50+ pagina's aan commentaar gestaan. Ik vind het trouwens niks dit Tones and I, maar ik ben dan ook niet van de generatie die dit soort songs weet te waarderen.