Rachel Sermanni - So It Turns (2019)

Folk
Uitgebracht in eigen beheer

1. Put Me in the River (6:03)
  2. See You (4:37)
  3. If I (4:32)
  4. Wish I Showed My Love (2:59)
  5. What Can I Do (4:29)
  6. Typical Homegirl (3:54)
  7. Come to You (3:41)
  8. Namesake (4:42)
  9. Tiger (3:50)
  10. So It Turns (5:07)
avatar van muziekobsessie
Het gebeurd niet vaak dat ik een complete nieuwe release mis als ik die artiest volg en voorgaande albums goed vind. Echt totaal onder de radar is dit album verschenen. Heel anders dan voorganger is deze heel ingetogen maar zeker ook mooi. Sermanni is goed in omschakelen van mineur naar majeur en vice versa. Iets wat gedurfd is en ik prachtig vind. Heb haar ooit op de V11 boot gezien en ze betoverde iedereen die daar was, echt ongelofelijk mooi.

avatar van Lura
Bijzonder fraai album, helaas nog niet regulier verkrijgbaar in Nederland en dus maar besteld via haar Bandcamppagina. Voordeel is trouwens dat je naast de cd, het album in nog betere Hires kwaliteit krijgt.

avatar van Sunderland
Wow!

het is een tijd geleden dat ik Tied to the Moon heb beluisterd maar voor mijn gevoel klinkt Rachel op dit album een stuk volwassener. Bij beluistering moest ik even aan Laura Marling denken, qua stem, maar waar Laura vrij vlak blijft in haar sound, zijn deze liedjes meer melodieus en rijker aan instrumenten.