Husky Loops - I Can't Even Speak English (2019)

Label: 30th Century

1. A Message from Lily to a Friend [Intro] (0:19)
  2. Good as Gold (1:58)
  3. I Think You're Wonderful (3:52)
  4. Temporary Volcano (2:39)
  5. Enemy Is Yourself (3:02)
  6. Let Go for Nothing (2:43)
  7. The Reasonable Thing (3:50)
  8. Slippin' (2:28)
  9. A Little Something (3:36)
  10. Fred Again: Niceboy (0:14)
  11. Fuck Me Naturally (3:56)

met Mother Marygold

12. Everyone Is Having Fun Fun Fun but Me (3:56)
  13. Joy [Outro] (0:46)
avatar van E-Clect-Eddy
Na enkele EP's dan eindelijk ook het debuut album van deze Engelse Indie Pop / Indie Rockers die ook uitstapjes maken naar de Alternative Rock.

avatar van peterjames777
Na een spervuur van singles en ep's is daar na een paar jaar eindelijk een debuut album (ik had de hoop al opgegeven). Leuk album, speels en groovy as f*ck.

Qua attitude doet me dit denken aan de jonge jaren van Kasabian en Arctic Monkeys, mede dankzij de zang. Echter de hip hop en pop invloeden verraden dat dit een plaat is uit 2019 en niet uit 2009.

avatar van E-Clect-Eddy
Er zit inderdaad veel meer Hip Hop invloeden in verwerkt dan ik van te voren had verwacht, vooral in het tweede deel van het album.