Laura Cox - Burning Bright (2019)

1 stem

Frankrijk
Label: earMUSIC

1. Fire Fire (3:52)
  2. Bad Luck Blues (3:15)
  3. Last Breakdown (3:52)
  4. Looking Upside Down (4:10)
  5. Just Another Game (4:44)
  6. Here's to War (4:05)
  7. Freaking Out Loud (3:20)
  8. As I Am (4:44)
  9. River (4:54)
  10. Letters to the Otherside (4:06)
Ben benieuwd naar deze cd.
Komt in dezer dagen uit.
Ik heb Laura Cox onlangs live zien optreden tijdens de Bluesroute in Helmond.
Positief verrast door haar/hun energieke optreden.
Het is een heerlijke rock cd, die ook in de jaren 70 of 80 uitgebracht had kunnen zijn.
Heb na het optreden hun eerste cd gekocht; Hard Blues Shot, die in 2017 uitkwam.
Heb daarom met terugwerkende kracht 4 sterren gegeven voor hun eerste cd.

avatar van ProgMetal
New Classic Rock en dan leunen de TIFF’s aan tegen Black Sabbath in de openingsnummers maar net niet genoeg om de Southern Rock te verdringen en ook borrelt Led Zeppelin naar boven maar wat het meest overeind blijft is de blues. Nog te volgen .

Gitaarspelen, zingen, de nummers schrijven en niets voelt als 2de prioriteit. Op YouTube groot geworden als gitarist voelt het nergens of je naar een zingende gitarist zit te luisteren.

Gevarieerd van hard naar de ballad als afsluiter. Mijn kennismaking en smaakt naar meer