Homeboy Sandman - Dusty (2019)

Label: Mello

1. Morning Yawn (0:59)
  2. Far Out (3:05)
  3. Name (2:55)
  4. Noteworthy (2:32)
  5. Easy (3:08)
  6. Yes Iyah (4:25)
  7. Every Four Years (0:16)
  8. Step Inside (2:24)
  9. Picture on the Wall (3:17)
  10. Pussy (1:59)
  11. Live & Breathe (2:23)
  12. Wondering Why (2:42)
  13. Lookout (2:42)

met Quelle Chris en Your Old Droog

14. Tres Bon (0:29)
  15. Always (1:33)

avatar van JayM
Mijn stem gaat naar de homie zandman!

avatar van Nr.4
Hahaha, die van Homeboy is net wat minder beschamend, maar blijft toch akward.
Overigens vind ik dit album uiteindelijk toch weer tof. Duurt altijd even, rare beats en flow waar ik altijd weer aan moet wennen, maar uiteindelijk pakt het me dan toch altijd weer. Toffe en zeer creatieve MC.

avatar van JayM
Ik wacht al jaren op een album van Sandman die ik van begin tot eind voel. De potentie is er zeker, ik dig zijn unieke stijl en qua lyrics zit het ook snor, maar tot op heden komt Hallways en de EP met Edan hier het dichtste bij in de buurt. Ook op deze plaat staat weer genoeg waar ik volop van geniet, maar heb wederom moeite om de hele plaat uit te zitten. Ik blijf goede hoop houden.

avatar van Slowgaze
Tip: momenteel kun je Dusty gratis - en voor de wijsneuzen: ook legaal - downloaden op Bandcamp. Doe er je voordeel mee of zo.