Turnover - Altogether (2019)

Label: Run for Cover

1. Still in Motion (3:45)
  2. Much After Feeling (3:35)
  3. Parties (3:46)
  4. Number on the Gate (4:08)
  5. Sending Me Right Back (3:34)
  6. Ceramic Sky (1:52)
  7. Valley of the Moon (4:46)
  8. No Reply (3:20)
  9. Plant Sugar (2:17)
  10. Temporary Love (3:30)
avatar van FoolsGold
Yes kan niet wachten!

''Much After Feeling'' klinkt lekker!

Turnover - "Much After Feeling" (Official Music Video) - YouTube

avatar van coldwarkids
Wat een saaie hap tegenwoordig zeg. Peripheral Vision was een topper! maar ook die worp mist de pit die het vroeger had. Niks mis met rustige muziek maar dit is te saai.

avatar van coldwarkids
Nee Parties is ook al zo saai en niet goed afgewerkt. Turnover is nu echt niks meer.... NEXT!!

avatar van FoolsGold
coldwarkids schreef:

Peripheral Vision is een klassieker in het emo genre omdat het juist de pit mist die we al zo vaak terug zien in zoveel andere bandjes. Normaliter ben ik totaal niet zo van de Emo sound maar dit album is zo anders. Totaal ander geluid en zeer zeker geslaagd en ondergewaardeerd als je het mij vraagt.